CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, November 27, 2008

Utmaning från Babe:
Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat? Jodå är hel nöjd med mitt namn.

2. Saknar du något i ditt liv?Nä har allt jag vill ha och lite till!

3. Sommar eller vinter?Både och men måste man välja så blire sommar.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för? Allt! Håret/hårfägren ,Leéndet, Ögonen, Personligheten, Stilen m.m

5. Vilken är den bästa julklapp du fått? Morgonrocken och mina 100 obrända dvd skivor samt fodral.

6.Påverkas du av media, och alla sk ideal? Gör jag säkert utan att jag vet om det.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva? Hmm...Thailand, Canada eller i södra Sverige. Men just nu trivs jag så bra här.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?OOJAAAAA!

9. Hur många barn vill du ha? Känner mig så ensam med 4 tjejer snart, så ett till vill jag nog ha =) Annars får jag det tugnt =P fast å andra sidan är det väll inte många killar som får ha 4 tjejer hihi

10. Har du återkommande drömmar?Ibland men inte så ofta.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då? Min hemgjorda köttfärssås samt pasta till så gooooood.

12. Märkes kläder eller inte? Det kostar att vara på topp så, haha närå spelar ingen roll. Kan få mkt fina kläder för samma peng.

13. Vart ska du/ni fira jul? Home sweet home.

14. Har du ett Nyårs löfte? Har aldrig hållt ett endaste nyårslöfte så jag har slutat lovat.

15. Vad har du för planer för dagen? Jadu kl. är 21:20 så det blir nog bara TV.
Jag utmanar: Kjell Kriminell, Marina, Virre, Blondinbella, äh kom bara på 4 st!!

0 comments: