CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, November 13, 2008

Det är mitt barn!

Hmm...Jag har verkligen beslutångest. Det finns så många fina namn till tjejer, så man vill juh ha allihopa *hihi*
Jag själv tycker att dom två namnen är så fina! Jessica tycker att "Star" låter som en porrstjärna. Tror att jag ska sluta fundera så mkt på namn nu efter att jag bestämt mig helt. Blir bara krångligt annars. Jag bad Jessica fundera ut några fler namn som är fina som skulle passa in på Vilja Arven, så får se då vad hon tycker.


För det första vill jag bara säga att jag skiter fullständigt i vad andra tycker!
Det är mitt barn och det är mitt barn som ska leva med det livet ut!

Vill bara höra eran åsikt på dessa två namn, vilket andranamn är finast? Star eller Izolde?
Så, hiiiiiiiva in en massa kommentarer nu =)

4 comments:

Anonymous said...

jodu, namnen var fina båda två. Men Izolde var väl lite häftigt. Men som jag har skrivit på Jessikas blogg. Ni kan döpa henne till vad ni vill, man kan inte paxa namn utan man måste ta det man tycker om själv och när barnet kommer så kanske det inte är en sån man har bestämt sig för utan man får byta namn igen. Tycker om er ändå vad hon än får heta. Kramisar från moster AST

Anonymous said...

fina namn båda två, men fick kag välja så är izolde det namn som jag fastnat för.
kram från mamma

Anonymous said...

Hmm, fina namn båda två, men skum stavning på Isolde. /M

Anonymous said...

Jag tycker Izolde är tufft...*S*