CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 14, 2008

Körkortet!


Håller på att ta körkort nu för fulla muggar, har kört och pluggat nu som fan dom senaste 2 veckorna när man haft semester. Det går jättebra, mer än förväntansfullt när det gäller teorin iaf. Körskoleläraren tycker jag är så duktig med både teori och körning *stolt* Övningskörde juh i ca 5år i strömsund med morsan, så lite kan man juh =D Har inte så mkt kvar nu så ska göra halkbana på tisdag. Ska bli vädligt roligt. Har hört mkt roligt angående halkbanan, återstår att se då =)
Det tog mig 6 år att fatta att "Ja, jag behöver verkligen ett körtkort", speciellt nu när det kommer en tredje knodd, inte roligt att behöva fråga om skjuts eller ta bussen med hela familjen när det finns bilar som man själv vill köra. Synd man inte tog det förut men då låg man juh på latsidan =/ Men nu har man mognat på sig.
Men nu är jag peppad till 1000 och ska ge mig fan på att jag fixar det!! Jag ger inte upp! Vill helst ha körkortet nu i november, men siktar till årskiftet. Jessica tycker jag är superduktig och är jättestolt över mig, man blir juh bara mer laddad när man får höra sånna saker =) Nu känner jag att förengångsskull så engarerar jag och lägger nästan all min energi på, på något som jag verkligen tyckt varit så fruktansvärt tråkigt. men längtar som faaaaaaaaaan när allt är klart!

2 comments:

Anonymous said...

Du är SÅÅÅ duktig SÅÅÅ!!

Love You!!

Puss: J

Anonymous said...

Tja.

De där fixar ju du galant, de e bra att sätta upp en tid då de ska vara klart då blir man mer peppad.

Du vet att du får bli chaffis då när jag har kläckt lillknodden och ska ut på krogen *haha* Tack tack.

Lycka till.