CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, May 20, 2008

Jag har kommit på vad jag vill göra...

Jag vill starta ett eget företag. Har funderingar att designa ett eget klädmärke eller något som har med datorer att göra eller Kakel/Klinkers & Golv/Tapet,. Har funderat starkt på det här idag på jobbet. Men vi får se, Undra vad tjejen tycker. Hon tror väll att jag är galen eller nått... =D.
Har hittat en bok som jag ska köpa. Rivstart starta eget 2008. Har fått mkt bra recensioner från andra. Verkar vara en väldigt bra bok om man vill lära sig allt som finns om att starta eget. Finns på länken nedan.

4 comments:

Anonymous said...

Tja kläddmärke tror ja på... du fixar några bra ideer så fixar ja trycket... nice ha de bäst

Anonymous said...

Ja hjärtat! Du är galen... Men det visste vi ju redan =P
Älskar dig massor!!

Puss/J

Anonymous said...

Hejsan lilla Peder gubben!

Du kan men inte jag mina axlar pallar inte (säger Robin). Bli mattläggare/våtrumsläggare finns ju aspirant utbildning man går lärling genom Arbetsförmedlingen.
Skulle du bli det kan du starta eget och aldrig va utan jobb! :) Kram moster Anna-Stina

Anonymous said...

Jamen de va en bra idé tycker ja eftersom ni ska försörja mej på äldre dar ha
haha =)Kram svärmor